fairydustfromlife.blogg.se

It's my birthday

Publicerad 2014-09-14 20:25:45 i Dagbok,

Jaha, då var man 23 år gammal då.
 
Haft en helt okej dag ändå, hade inte planerat mycket inför min födelsedag iår. Jag hade födelsedagslunch med min man & Elin på PAUS & så gick vi på stan en stund & kollade bebiskläder <3
Sedan kom Johan & Camilla på fika. Var ju tre veckor sedan vi sågs nu. Svärmor kommer på lördag & säger grattis.
Har fuskat en del i helgen så nu blir det back to basic imorgon. Nu har jag ju haft min "födelsedagshelg". Ser fram emot det. Hoppas må bra så jag kan köra GRIT med. Håller tummarna- & då ska jag dra med min man!
 
Nu sitter jag & tittar på valvakan. Spännande! Hoppas på maktskifte.
 
Fått några presenter idag med ifrån vännerna. Bebisgrejor till lilla bulan :) Tack så mycket fina ni <3
Vet redan vad jag ska shoppa på Nameit på fredag om vi får veta vad det är för en individ i magen :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sezzie

Hejsan! Stephanie heter jag & är 22 år & precis nygift. Gravid med vårt första barn nu efter sex års förhållande. Bor i Norrköping tillsammans med min man Marcus & vår chihuahua Chloé & våra katter Lynx, Onyx & Akilles. Jag är en träningsglad tjej som framför allt älskar att zumba! Sedan snart två år tillbaka äter jag dessutom LCHF. Dock är det lite svårt med både kost & träning nu när jag är gravid. Här i bloggen får ni läsa om min vardag, graviditeten, bröllopet, bebisförberedelser, inredning, djuren & mycket annat :) Hoppas ni får en trevlig läsning här på bloggen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela