fairydustfromlife.blogg.se

Semester!

Publicerad 2014-08-26 15:38:59 i Bröllopet, Dagbok, Graviditeten, Träning,

Hej kära bloggläsare! 
 
Här ligger jag just nu i solen & solar ryggen, hur skönt som helst! Bara få koppla av tillsammans med min älskling & rå om varandra nu på vår bröllopsresa. För er som inte vet så är vi nu i turkiet. Ett nybyggt 4,5 stjärnigt hotell som heter numa beach. Vi har det underbart! Världens finaste rum med fin utsikt, havet precis nedanför hotellet & en pool med poolbar. I poolen kan man ligga & sola på en plattform. Asnice! All inclusive så det blir mycket poolhäng med drinkar i handen. Varje kväll är uppdukad med en ny buffé. Mexikansk & italiensk har vi testat; ikväll blir det BBQ! En del kan jag få i mig, en del inte. Grodlåren våga jag inte testa ;) tränat lite har vi med gjort, 20-30 min kondition i gymmet här för att i alla fall hålla efter kroppen lite granna. Unnat mig lite onyttigheter, men inte så illa som det kunnat vara. När semestern är slut så är det ju tillbaka till verkligheten igen!
 
Bebisbulan har börjat växa lite med nu, då nu syns den tycker jag! I alla fall om man vet hur jag såg ut innan :)
 
Nä nu orkar jag inte skriva mer, poolen kallar! 30 grader i skuggan blir varmt efter ett tag! Ett helhetsinlägg från bröllopsresan kommer när jag är hemma igen, men kanske kommer det nåt mer inlägg under resan med om jag får lust. 
 
Nu nu ska jag väcka min undetbara man som somnat i sin solstol! Tjiiingeliiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sezzie

Hejsan! Stephanie heter jag & är 22 år & precis nygift. Gravid med vårt första barn nu efter sex års förhållande. Bor i Norrköping tillsammans med min man Marcus & vår chihuahua Chloé & våra katter Lynx, Onyx & Akilles. Jag är en träningsglad tjej som framför allt älskar att zumba! Sedan snart två år tillbaka äter jag dessutom LCHF. Dock är det lite svårt med både kost & träning nu när jag är gravid. Här i bloggen får ni läsa om min vardag, graviditeten, bröllopet, bebisförberedelser, inredning, djuren & mycket annat :) Hoppas ni får en trevlig läsning här på bloggen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela