fairydustfromlife.blogg.se

At the AirPort :D

Publicerad 2014-08-23 09:13:14 i Dagbok,

God morgon alla!
 
Nu har vi checkat in på flygplatsen här i Norrköping & sitter nu på fiket & dricker thé. Marcus sitter med en kaffekopp. Är vi nervösa då? Nae det kan jag inte påstå. Men magen har gjort uppror & känns lustig så kanske är våra magar nervösa? Men annars inte. Ska bli så skönt att komma iväg & få koppla av. En stund ifrån omvärlden & ro om varandra. Ja kanske kommer jag uppdatera lite. 
 
Jag är lycklig att vi kunde åka på denna drömresa. Detta var ju vårt förstahandsval. Underbart. Nu hoppas jag bara det är så underbart som vi hoppas på. 
 
Nog om det! Jag går dessutom in i vecka 16 idag, men inlägget om det får vänta.
 
Nä nu ska jag njuta av mitt thé, planet går om en timme så då ses vi i Turkiet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sezzie

Hejsan! Stephanie heter jag & är 22 år & precis nygift. Gravid med vårt första barn nu efter sex års förhållande. Bor i Norrköping tillsammans med min man Marcus & vår chihuahua Chloé & våra katter Lynx, Onyx & Akilles. Jag är en träningsglad tjej som framför allt älskar att zumba! Sedan snart två år tillbaka äter jag dessutom LCHF. Dock är det lite svårt med både kost & träning nu när jag är gravid. Här i bloggen får ni läsa om min vardag, graviditeten, bröllopet, bebisförberedelser, inredning, djuren & mycket annat :) Hoppas ni får en trevlig läsning här på bloggen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela