fairydustfromlife.blogg.se

Rastat bulan ❤️

Publicerad 2014-09-30 21:04:41 i Dagbok, Graviditeten, Träning,

 
God kväll kära läsare 💕
 
Vart på gymmet & rastat bulan en sväng. Blev ett danspass. Men det börjar bli jobbigt nu, känner av foglossningen & det blir svårare & svårare att hänga med. Trodde det skulle vara då mycket enklare att hålla igång än vad det är! Allt jag tänkte var att jag tränar så mycket så jag kommer kunna träna på mycket under graviditeten med. Men tjii fick jag! Men jag försöker med vad jag orkar & kan, mer kan jag inte göra! :)
 
Har skickat iväg Marcus på öl & chokladprovning med Johan idag, en gåva han fick av mig i morgongåva efter bröllopet. De hade haft det trevligt & när han kom hem hade han köpt med lyxchoklad till mig, fixat thé & tänt ljus. Så nu ligger vi här & myser i soffan. Jag på spikmattan för att lindra min foglossning lite. Skönt.. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sezzie

Hejsan! Stephanie heter jag & är 22 år & precis nygift. Gravid med vårt första barn nu efter sex års förhållande. Bor i Norrköping tillsammans med min man Marcus & vår chihuahua Chloé & våra katter Lynx, Onyx & Akilles. Jag är en träningsglad tjej som framför allt älskar att zumba! Sedan snart två år tillbaka äter jag dessutom LCHF. Dock är det lite svårt med både kost & träning nu när jag är gravid. Här i bloggen får ni läsa om min vardag, graviditeten, bröllopet, bebisförberedelser, inredning, djuren & mycket annat :) Hoppas ni får en trevlig läsning här på bloggen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela