fairydustfromlife.blogg.se

Höstpromenad

Publicerad 2014-09-29 21:34:06 i Dagbok, Graviditeten, Träning,

 
God kväll!
 
Idag har vart en bra dag. Vart & klippt mig (men skriver inlägg om det imorgon) sedan fika med Madde en sväng. Världens äckligaste thé fick jag dock. Blääh smaka bara vatten med mjölk! Sen skulle jag & Marcus till gymmet, man jag hade ingen lust! Så istället hämta vi upp Chloé, vår chihuahua, & tig en långpromenad i stan. Mysigt! Skönt väder & toppa med en kopp chaithé on the way & sedan en bamsekorv med räksallad (utan bröd) till "middag" på hemvägen. Ca två timmars promenad blev det i alla fall. Skönt. & mysigt såklart! Vill göra oftare medan vädret & kroppen tillåter. Nu känner jag av att jag gått i korsryggen & skinkan. Är det foglossning? Gör ont när jag aktiverat mig mycket men även om jag legat still för mycket. Känns till & från. Går fråga min BM på onsdag. 
 
Nu nu ligger jag & min man framför Masterchef i sängen & myser med bulan som vaknat till liv. Längtar till morgondagens äventyr. Men tills dess; god natt alla! ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sezzie

Hejsan! Stephanie heter jag & är 22 år & precis nygift. Gravid med vårt första barn nu efter sex års förhållande. Bor i Norrköping tillsammans med min man Marcus & vår chihuahua Chloé & våra katter Lynx, Onyx & Akilles. Jag är en träningsglad tjej som framför allt älskar att zumba! Sedan snart två år tillbaka äter jag dessutom LCHF. Dock är det lite svårt med både kost & träning nu när jag är gravid. Här i bloggen får ni läsa om min vardag, graviditeten, bröllopet, bebisförberedelser, inredning, djuren & mycket annat :) Hoppas ni får en trevlig läsning här på bloggen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela