fairydustfromlife.blogg.se

Vecka 23 :)

Publicerad 2014-10-11 18:20:35 i Dagbok, Graviditeten,

Hej kära läsare! 
Ja nu är helgen här, äntligen så jag får sällskap av min fina man ❤️ Nu är jag i alla fall på bättringsvägen efter magsjukebacillen jag haft. Ingen feber ✌️Men spydde ännu en gång i natt dock. Men idag har jag klarat äta i alla fall, liiite frukost & 1/3 portion av maten jag blev serverad men annars mår jag bra! Orkeslös & behöver ta det lugnt bara. Hämtat ut spjälsängen från Ikea idag äntligen! Längtar efter att få börja pilla med babyhörnan! 
 
Hur som helst, nu till ämnet! Idag går vi in i vecka 23! Woppah!! ✌️
 
Känns bra, Ellie stojjar & står i som vanligt. Så mysigt! Vi brukar ligga & mysa, lilla bulan & jag. Älskar att ligga på rygg med händerna på magen ❤️ Allt bara flyter på! 
 
Vikten står idag på 62,4kg
 
Ser inte så pigg & frisk ut men det är jag inte heller ;)
 
Ja, idag blev det en roadtrip spm var jävligt oplanerad vill jag lova! Inte alls vad jag hade lust med idag då jag hellre legat & myst i soffan hela dagen med bra film & min man men vad gör man inte när man väl hittar vad man letat efter till bebis?! Så nu är vi snart framme i Karlskrona! Nyfiken? 😉
 
Tur jag har matsäck & måilla-tabletter i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sezzie

Hejsan! Stephanie heter jag & är 22 år & precis nygift. Gravid med vårt första barn nu efter sex års förhållande. Bor i Norrköping tillsammans med min man Marcus & vår chihuahua Chloé & våra katter Lynx, Onyx & Akilles. Jag är en träningsglad tjej som framför allt älskar att zumba! Sedan snart två år tillbaka äter jag dessutom LCHF. Dock är det lite svårt med både kost & träning nu när jag är gravid. Här i bloggen får ni läsa om min vardag, graviditeten, bröllopet, bebisförberedelser, inredning, djuren & mycket annat :) Hoppas ni får en trevlig läsning här på bloggen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela