fairydustfromlife.blogg.se

Vad har jag gett mig in på?!

Publicerad 2014-10-21 14:31:28 i Dagbok,

Hej kära läsare!
 
Nu vet i fasen vad jag gett mig in på! Var på möte i torsdags för Partylite- & vad tror ni det slutade med då?! Jo jag skrev på papper att testa livet som konsult?! Vad fasen?! JAG???! Hur ska jag klara det? Jag som har lite av fobi för att prata inför massor av människor... Samtidigt vill jag ha något att göra & jag gillar deras grejor. Jag tror säkert att det skulle kunna vara kul med även om man inte tjänar en hel massa på det liksom. Men jag är så sjukt nervös så det finns inte! Tänk om jag inte lyckas? Tänk om jag inte får några bokningar som värdinna? Då står jag ju fast! & så är det ju inte det enklaste utan bil & körkort, men testa går ju... antingen går det över förväntan- eller så går det inte alls. Så är det. Men usch vilka mardrömmar jag haft om detta nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sezzie

Hejsan! Stephanie heter jag & är 22 år & precis nygift. Gravid med vårt första barn nu efter sex års förhållande. Bor i Norrköping tillsammans med min man Marcus & vår chihuahua Chloé & våra katter Lynx, Onyx & Akilles. Jag är en träningsglad tjej som framför allt älskar att zumba! Sedan snart två år tillbaka äter jag dessutom LCHF. Dock är det lite svårt med både kost & träning nu när jag är gravid. Här i bloggen får ni läsa om min vardag, graviditeten, bröllopet, bebisförberedelser, inredning, djuren & mycket annat :) Hoppas ni får en trevlig läsning här på bloggen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela