fairydustfromlife.blogg.se

Spyr som en kalv...

Publicerad 2014-10-09 18:37:49 i Dagbok,

Ursäkta för ett äckligt inlägg här, men något hände inatt. Sovit skitdåligt & vaknat mycket & känt mig febrig. Kl 04 när Marcus klev upp så låg jag med frossa & han fick hämta både alvedon, vatten & en spyhink. Somna om två timmar men sen var det kört. Sedan dess har jag nog kräkts ca 20ggr nu, spyr galla! Det gör ont, är otäckt & jag mår förjävligt! 38,1graders feber på det med. Vet inte när jag var såhär otroligt sjuk sist, vill bara dö nu känns det som! Orkar inte! & inget får jag i mig, testat med 1/3 äpple & 1/4 banan men får upp det snart igen. Nu får Marcus åka & handla MER & glass för att jag åtminstone ska få i mig nåt socker så jag inte faller ihop. Känns som jag ska kollapsa så fort jag ställer mig. Nu orkar jag inte skriva mer, ska fortsätta lugga i sängen som jag gjort hela dagen, orkar inte ens se på tv & ligga på soffan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sezzie

Hejsan! Stephanie heter jag & är 22 år & precis nygift. Gravid med vårt första barn nu efter sex års förhållande. Bor i Norrköping tillsammans med min man Marcus & vår chihuahua Chloé & våra katter Lynx, Onyx & Akilles. Jag är en träningsglad tjej som framför allt älskar att zumba! Sedan snart två år tillbaka äter jag dessutom LCHF. Dock är det lite svårt med både kost & träning nu när jag är gravid. Här i bloggen får ni läsa om min vardag, graviditeten, bröllopet, bebisförberedelser, inredning, djuren & mycket annat :) Hoppas ni får en trevlig läsning här på bloggen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela