fairydustfromlife.blogg.se

En vakande tass <3

Publicerad 2014-10-12 10:04:39 i Dagbok, Djuren,

God morgon!
 
Vill bara berätta ett par rader om min älskade vakt här hemma. Under hela tiden jag mått dåligt har han vart med mig överallt. Min älskade katt, Lynx. Han har märkt att mamsen mått dåligt då hon bara legat. Förföljt mig & legat vid min sida konstant utan att lämna rummet i stort sätt. Ska jag på toa- då följde han med. Duscha- då följde han med. Tv- då följde han med...ja ni fattar... Så himla gosig! Man blir alldeles rörd. Han vakar mer över mig än Chloé till & med. Inatt kom han & la sig vid min sida & delade kudde, (han är inte sådan annars) la sin tass på min hand & tvättade min panna. Du älskade katt- mammas bebis <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sezzie

Hejsan! Stephanie heter jag & är 22 år & precis nygift. Gravid med vårt första barn nu efter sex års förhållande. Bor i Norrköping tillsammans med min man Marcus & vår chihuahua Chloé & våra katter Lynx, Onyx & Akilles. Jag är en träningsglad tjej som framför allt älskar att zumba! Sedan snart två år tillbaka äter jag dessutom LCHF. Dock är det lite svårt med både kost & träning nu när jag är gravid. Här i bloggen får ni läsa om min vardag, graviditeten, bröllopet, bebisförberedelser, inredning, djuren & mycket annat :) Hoppas ni får en trevlig läsning här på bloggen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela