fairydustfromlife.blogg.se

Myser ^^

Publicerad 2014-09-24 18:09:34 i Dagbok, Djuren, Graviditeten,

Nu har Becka vart här en stund & druckit thé & pratat en stund. Trevligt, det var ju ett tag sedan nu. Nu har jag bäddat ner mig i soffan för att se "En unge i minuten", ett program om förlossningar jag hittade på Youtube- mycket intressant, men samtidigt fruktansvärt skrämmande! Tänkte jag skulle "förbereda mig". Suttit & tjutit till det ett par gånger nu! Haha...
 
Chloé ligger & myser med magen med, som vanligt. Hon har börjat göra det sedan ca 2 veckor tillbaka. Jättemysigt! :)
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: hannah

Publicerad 2014-09-24 20:12:54

http://fames.se/hannahmeh/miss-glossy-tavling/ RÖSTA PÅ MIG!!
Massa kärlek till er som gör det :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sezzie

Hejsan! Stephanie heter jag & är 22 år & precis nygift. Gravid med vårt första barn nu efter sex års förhållande. Bor i Norrköping tillsammans med min man Marcus & vår chihuahua Chloé & våra katter Lynx, Onyx & Akilles. Jag är en träningsglad tjej som framför allt älskar att zumba! Sedan snart två år tillbaka äter jag dessutom LCHF. Dock är det lite svårt med både kost & träning nu när jag är gravid. Här i bloggen får ni läsa om min vardag, graviditeten, bröllopet, bebisförberedelser, inredning, djuren & mycket annat :) Hoppas ni får en trevlig läsning här på bloggen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela