fairydustfromlife.blogg.se

Mina första mammakläder <3

Publicerad 2014-09-05 20:44:00 i Dagbok, Graviditeten, Shopping,

Idag har jag vart en heldag på stan med Elin, tror jag pratat sönder hennes stackars små öron idag- hon lär somna gott inatt! Har passat på att shoppa en del med- gud vad jag saknat stan! Fikat ute på Lindahls & njutit av sensommaren med. Beställt en berlock till min födelsedag med, fast den blir dock lite sen... den 21:e tidigast men men...
 
Passat på att ta bort mina gelénaglar så nu har jag mina egna tunna naglar igen. Dags att förstärka som fan...
 
Har hittat en del mammakläder på H&M idag! Ganska mycket fint ändå, ända stället som har snygga mammakläder till humana priser. Fast att magen fortfarande är obefintlig så passade jag på att köpa tre tröjor. När jag väl har fått magen kanske det inte finns något snyggt alls. Detta fick följa med mig hem idag;
 
 
Sedan shoppa jag lite höstmys på Nille med :)
 
 
Väl hemma fick jag lust att jag & Marcus skulle åka & käka på Vi&Ni- dum idé! Redan under bilfärden började jag må illa, trodde först det var åksjuka men jag vet inte. Blandat med graviditeten antar jag. Väl inne på pizzerian klarar jag inte få i mig ett smack! Magen börjar åter krampa liksom sist- så det smärtar ut i ryggen. Packa med min mat hem istället men det blir värre. Viker mig dubbel & tjuter innan vi hunnit fram till bilen. Fy fan vad jag är trött på detta skit! Varför får jag inte få må bra för?! Men jag fick ju må bra hela dagen & ha en kul dag- jag får vara tacksam över det. Men usch vad besviken jag blir på mig själv, kunde inte jag & min kära man få ha lite bra tid tillsammans?! Måste jag jämt vara såhär hemsk & usel & tråkig när han är med?? Han måste tycka ja är skittråkig! Stackarn...
 
Ikväll blir spikmattan & mensnallen mina bästa vänner- framför masterchef som jag & Marcus börjat kolla på. Det är vår fredagkväll nu- hoppas ni andra mår mycket bättre!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sezzie

Hejsan! Stephanie heter jag & är 22 år & precis nygift. Gravid med vårt första barn nu efter sex års förhållande. Bor i Norrköping tillsammans med min man Marcus & vår chihuahua Chloé & våra katter Lynx, Onyx & Akilles. Jag är en träningsglad tjej som framför allt älskar att zumba! Sedan snart två år tillbaka äter jag dessutom LCHF. Dock är det lite svårt med både kost & träning nu när jag är gravid. Här i bloggen får ni läsa om min vardag, graviditeten, bröllopet, bebisförberedelser, inredning, djuren & mycket annat :) Hoppas ni får en trevlig läsning här på bloggen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela