fairydustfromlife.blogg.se

Första bebisbuffen på FILM! <3

Publicerad 2014-09-21 12:32:00 i Bebis, Dagbok, Graviditeten,

Alltså, gud så mysigt! Nu på förmiddagen när jag & min man låg & myste med magen & kände buffarna på insidan så lyckades vi även på SE buffar! & jag lyckades dessutom filma en liten buff från vår lilla ängel i magen :')
Så fascinerande tycker jag, mys! Jag är så lycklig över att jag får känna så starkt & se rörelser redan trots att det är mitt första barn. Enligt gravidappen är det vanligt att först nu kunna känna de första rörelserna i form av fladder, men det kände jag för fem veckor sedan. Nu buffar det dagligen & tydligt! Jag är så lycklig att ha den turen <3
 
Delar med mig av en film på buffen, kan ni se den? ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sezzie

Hejsan! Stephanie heter jag & är 22 år & precis nygift. Gravid med vårt första barn nu efter sex års förhållande. Bor i Norrköping tillsammans med min man Marcus & vår chihuahua Chloé & våra katter Lynx, Onyx & Akilles. Jag är en träningsglad tjej som framför allt älskar att zumba! Sedan snart två år tillbaka äter jag dessutom LCHF. Dock är det lite svårt med både kost & träning nu när jag är gravid. Här i bloggen får ni läsa om min vardag, graviditeten, bröllopet, bebisförberedelser, inredning, djuren & mycket annat :) Hoppas ni får en trevlig läsning här på bloggen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela