fairydustfromlife.blogg.se

Rastat bulan <3

Publicerad 2014-10-03 20:10:00 i Dagbok, Graviditeten, Träning,

God kväll kära läsare!
 
Denna dag blev inte alls som planerat. Blev en fika med Elin på förmiddagen för sedan skulle Ikea komma med varor så vi tänkte montera det, men så blev det inte! Varorna kom, men det var så fint väder att vi tog oss en långpromenad, jag, bulan & min man tillsammans med Chloé. 9 km blev det. Sedan ville jag sååå gärna till gymmet då de hade födelsedagskalas idag. Så då fick man present; bar, dryck & tuggummi samt att de bjöd på tårta & mousserande. Mys! Men jag körde "bara" 20 min crosstraining då jag tyckte att det får vara nog efter den långa promenaden. Jag vill ju inte kollapsa när jag kommer hem för att foglossningen blir hemsk. Tur som jag har så har jag nu inte lika ont som jag trodde, värre igår. Men tar nog en sväng på spikmattan ändå så det inte blir värre.
 
Sedan tyckte min kära man att jag behöver en sporre att fortsätta röra mig även om det inte blir som förr, så jag inte tappar motivationen nu när jag inte klarar aktivera mig så mycket som jag brukade. Så han skaffade mig en såndär rosa "fitbit"! Söt han är min man <3 Men nu blir det väl att svälta resten av månaden å det vart en del utgifter denna månad... ;)
 
Tydligen ska denna mojjäng mäta ALL aktivitet man gör; från att sova till att hårdträna. Ja ännu har jag inte hunnit fatta hur den fungerar då jag inte testat, men tydligen en bra sak säger min käraste <3 Tack älskling <3
 

Så kan jag passa på att visa den vackra buketten han kom hem med åt mig igår när jag mådde skit. Han är ju bara för go! Underbart vackra, bra smak han har. Som vanligt utvalda blommor av honom själv <3
 
 

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2014-10-03 22:17:10

Det är trevligt att få blommor oavsett orsak men extra trevligt att få när man inte mår bra.

Svar: Ja absolut! Man blev ju lite extra glad då :)
Sezzie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sezzie

Hejsan! Stephanie heter jag & är 22 år & precis nygift. Gravid med vårt första barn nu efter sex års förhållande. Bor i Norrköping tillsammans med min man Marcus & vår chihuahua Chloé & våra katter Lynx, Onyx & Akilles. Jag är en träningsglad tjej som framför allt älskar att zumba! Sedan snart två år tillbaka äter jag dessutom LCHF. Dock är det lite svårt med både kost & träning nu när jag är gravid. Här i bloggen får ni läsa om min vardag, graviditeten, bröllopet, bebisförberedelser, inredning, djuren & mycket annat :) Hoppas ni får en trevlig läsning här på bloggen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela