fairydustfromlife.blogg.se

Första mötet med min nya PT!

Publicerad 2014-08-22 17:08:34 i Dagbok, Graviditeten, Träning,

Yes, det är sant! Marcus har sett till att jag ska gå hos en PT! Söt han är va?! Inte för jag är tjock eller lat- utan för att få en nystart & lite hjälp & pepp nu när jag är gravid. Mötet gick kanon- gick genom mina mål & hur jag låg till idag. Han tyckte det skulle bli kul att träna någon som redan tränat rätt mycket själv. Han vet ju vad jag går för redan så grunden är ju bra. Kommer bara träna med honom ibland- resten sköter jag själv. Så nu är det nya tag efter semestern sen!
 
Skönt att veta att jag dessutom kan fortsäta med GRIT sålänge jag orkar & mår bra av det :) Kanon!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sezzie

Hejsan! Stephanie heter jag & är 22 år & precis nygift. Gravid med vårt första barn nu efter sex års förhållande. Bor i Norrköping tillsammans med min man Marcus & vår chihuahua Chloé & våra katter Lynx, Onyx & Akilles. Jag är en träningsglad tjej som framför allt älskar att zumba! Sedan snart två år tillbaka äter jag dessutom LCHF. Dock är det lite svårt med både kost & träning nu när jag är gravid. Här i bloggen får ni läsa om min vardag, graviditeten, bröllopet, bebisförberedelser, inredning, djuren & mycket annat :) Hoppas ni får en trevlig läsning här på bloggen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela