fairydustfromlife.blogg.se

Vecka 19 :)

Publicerad 2014-09-13 14:02:37 i Dagbok, Graviditeten,

Hej kära läsare!
 
Idag går vi in i vecka 19 här hemma- underbart! Nu tycker jag åter igen att bulan börjar visa sig lite. Kanske för bebis ligger annorlunda, kanske för det växer snabbt. Det återstår att se. Tycker lilla bulan blir en större bula på dagen & kvällen. Sen är den mindre igen på morgonen. Idag vaknade jag & hade sån fruktansvärd mensvärk! Fy helvete! Livmodern töjs ut som in i sjuttsingen nu. Gjorde ont långt ut i ryggen, men efter en stund på spikmattan så är det nu bättre. Tack & lov!
 
Mådde skitdåligt igår kväll igen. Halsbränna! Troligen efter att jag tröstade mig med den lilla godispåsen som jag absolut inte borde gjort, men vad fasen....det var ju bara lite i alla fall...men usch så jag mådde! Bättre att hålla mig till min "normala" kost ;)
 
Smörjer som vanligt magen med kokosolja i hopp om att förebygga inför eventuella bristningar. Hoppas på att jag slipper, men troligen inte. Men smörjer "ifall att" det hjälper. Det är ju bra :)
 
Köpt mera mammakläder i veckan med, men det visar jag i annat inlägg.
 
Imorse stod vågen på 62,1kg. Går det uppåt nu, eller luras den igen? Ja, det märker vi^^
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sezzie

Hejsan! Stephanie heter jag & är 22 år & precis nygift. Gravid med vårt första barn nu efter sex års förhållande. Bor i Norrköping tillsammans med min man Marcus & vår chihuahua Chloé & våra katter Lynx, Onyx & Akilles. Jag är en träningsglad tjej som framför allt älskar att zumba! Sedan snart två år tillbaka äter jag dessutom LCHF. Dock är det lite svårt med både kost & träning nu när jag är gravid. Här i bloggen får ni läsa om min vardag, graviditeten, bröllopet, bebisförberedelser, inredning, djuren & mycket annat :) Hoppas ni får en trevlig läsning här på bloggen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela