fairydustfromlife.blogg.se

Vecka 17 :)

Publicerad 2014-09-01 11:09:55 i Dagbok, Graviditeten,

God förmiddag kära läsare!
 
I lördags gick jag in i vecka 17! Känns ju fantastiskt. Mår bättre & bättre & klarar numera att äta som vanligt igen- halleluhja! Kan till & med käka ägg som vart omöjligt redan ifrån början- det var det första jag inte klarade av att stoppa i munnen utan att få kväljningar. Nu går det- men det är långt ifrån min favvo...
 
Tyckte att jag fått en gravidmage som började träda fram på semesterns första dag, men den försvann på två dagar! Syns när jag ligger ner i alla fall, då har jag som en hård liten kula men när det syntes när jag stod upp var väl antingen uppblåsthet eller så låg bebisen lite annorlunda.
 
Bild 1 är tagen tre dagar innan bild 2 på semestern förra veckan. Sjukt vad det kunde synas & sedan vart jag smal igen!

Här nedan följer veckans bild från att jag gått in i vecka 17. Tagen igår morse. (Tar alltid morgonbilder)
 

Vikten har legat ganska stabilt både vecka 16 & 17 på ca 61,5kg så jag ligger fortfarande på -4,5kg sedan jag plussade. Men äter normalt & mår bra så det är nog ingen fara sålänge jag äter i alla fall. Det vänder nog snart ^_^
 
Nu ska jag göra mig iordning för en fika med Elin! Tjiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sezzie

Hejsan! Stephanie heter jag & är 22 år & precis nygift. Gravid med vårt första barn nu efter sex års förhållande. Bor i Norrköping tillsammans med min man Marcus & vår chihuahua Chloé & våra katter Lynx, Onyx & Akilles. Jag är en träningsglad tjej som framför allt älskar att zumba! Sedan snart två år tillbaka äter jag dessutom LCHF. Dock är det lite svårt med både kost & träning nu när jag är gravid. Här i bloggen får ni läsa om min vardag, graviditeten, bröllopet, bebisförberedelser, inredning, djuren & mycket annat :) Hoppas ni får en trevlig läsning här på bloggen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela