fairydustfromlife.blogg.se

Preggodans :)

Publicerad 2014-09-23 20:16:23 i Dagbok, Graviditeten, Träning,

God kväll kära läsare!
 
Nu har jag förutom att gå 9km idag även vart på gymmet för att köra 45 minuter dans. Sh'bam , ny release idag. Mycket skutt & så, rätt tufft men det gick. Fick stanna två sek till & från när det kändes lite tufft & jag börja må illa, men annars gick det fint. Stannade lite & prata med folk om graviditeten, kul att folk är lite nyfikna. Härligt att höra att omgivningen tycker jag är duktig som håller igång, själv hade jag ju hoppats på att orka mer än vad jag gör. Men jag får vara glad med vad jag faktiskt orkar...
 
Kul med dans i alla fall, men nu straffar sig dagens aktiviteter sig med att jag har värk i ländryggen ner i ena rumpmuskeln & är helt utmattad! Så nu bädda ner mig i soffan framför masterchef på spikmattan som jag hoppas lindrar smärtan. Till det blir det en kopp thé & lite äpple. Gosa med min man & hoppas på lite aktivitet i magen <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sezzie

Hejsan! Stephanie heter jag & är 22 år & precis nygift. Gravid med vårt första barn nu efter sex års förhållande. Bor i Norrköping tillsammans med min man Marcus & vår chihuahua Chloé & våra katter Lynx, Onyx & Akilles. Jag är en träningsglad tjej som framför allt älskar att zumba! Sedan snart två år tillbaka äter jag dessutom LCHF. Dock är det lite svårt med både kost & träning nu när jag är gravid. Här i bloggen får ni läsa om min vardag, graviditeten, bröllopet, bebisförberedelser, inredning, djuren & mycket annat :) Hoppas ni får en trevlig läsning här på bloggen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela