fairydustfromlife.blogg.se

När själen får må bra

Publicerad 2014-09-09 21:11:04 i Dagbok, Träning,

Hej kära läsare. Idag har vart rn bra dag. Har träffat Elin & sedan fikat med Hanna dom nu var länge sedan, trevligt! Fast alldeles för kort tid tyvärr. Sedan blev det gymmet. Värmde upp med 15 min crosstraining följt av 45 min dans! Äntligen tillbaka på sh'bam! Så jäkla kul, blev berömd för hur duktig jag var på att dansa med :) fast att jag inte dansat på tre månader så hängde jag med & då var det ändå ny koreografi. Hoppas jag mår bra på fredag med så jag kan dansa då med. Sen kommer man hem & får pannkakor (lchf) serverat av min fina man. & X-men till det :) underbart! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sezzie

Hejsan! Stephanie heter jag & är 22 år & precis nygift. Gravid med vårt första barn nu efter sex års förhållande. Bor i Norrköping tillsammans med min man Marcus & vår chihuahua Chloé & våra katter Lynx, Onyx & Akilles. Jag är en träningsglad tjej som framför allt älskar att zumba! Sedan snart två år tillbaka äter jag dessutom LCHF. Dock är det lite svårt med både kost & träning nu när jag är gravid. Här i bloggen får ni läsa om min vardag, graviditeten, bröllopet, bebisförberedelser, inredning, djuren & mycket annat :) Hoppas ni får en trevlig läsning här på bloggen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela