fairydustfromlife.blogg.se

Mensnallen - min räddning i nöden

Publicerad 2014-09-22 22:03:37 i Dagbok, Graviditeten,

God kväll!
 
Jag fick en förfrågan om jag kunde visa min "mensnalle" & berätta vart jag köpt denna, så jag tänkte göra ett lite snabbt inlägg om det. Mensnallen jag har är en värmekudde med doft. Den fick jag för många år sedan av min man då jag får sån sjuk mensvärk så jag knappt kan gå. Det var den omtänksammaste gåva jag kunnat få, för jäklar vad den hjälpt mig genom åren! Håller värmen länge dessutom. Nu under graviditeten hjälper den mig också när jag får magsmärtor eller när livmodern växer. Den & spikmattan är mina bästa vänner.
 
Min man köpte den på coolstuff för ca 359kr, den finns kvar där i olika figurer nu för 199kr! Har fått väldigt bra betyg, & jag som sagt älskar den & rekommenderar starkt :) Länken finns under bilderna :)
 
 
 
 
http://www.coolstuff.se/Beddy_Bear

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sezzie

Hejsan! Stephanie heter jag & är 22 år & precis nygift. Gravid med vårt första barn nu efter sex års förhållande. Bor i Norrköping tillsammans med min man Marcus & vår chihuahua Chloé & våra katter Lynx, Onyx & Akilles. Jag är en träningsglad tjej som framför allt älskar att zumba! Sedan snart två år tillbaka äter jag dessutom LCHF. Dock är det lite svårt med både kost & träning nu när jag är gravid. Här i bloggen får ni läsa om min vardag, graviditeten, bröllopet, bebisförberedelser, inredning, djuren & mycket annat :) Hoppas ni får en trevlig läsning här på bloggen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela