fairydustfromlife.blogg.se

Lite nya inköp till bebis

Publicerad 2014-09-26 10:36:00 i Bebis, Dagbok, Shopping,

Nu har vi köpt lite till bebis- eller ja bebisrummet sen. En "fårmatta" fast den är dock inte till babyvagnen, men fin att ha i babyrummet sen. Fyndade en fin mysfilt igår på Ljuva hem för endast 75 kr med! Ja, filten är ju stor... men som vi kan mysa under tillsammans & en fin inredningsdetalj till barnrummet. Gud vad jag hoppas vi får tag i en trea nu! Så vi kan börja inreda utan att det ska bli så trångt...!
 

Sen la vi till en extra byrå i beställningen från Ikea med, som kommer om en vecka. Så vi kn förvara bebiskläderna där istället, behövs ju fixas lite ju.
 
 

 

Kommentarer

Postat av: .

Publicerad 2014-09-26 11:36:31

barnet skall inte liggs på fake får fäll.. Läs på internet och hör med försäljare så vet du.. De har ofta blivit utdata för starka kemiska medel och barn har känslig hud.. En äkta är värd priset och inte skadligt

Svar: Dock är denna från Ikea & innehåller inga som helst kemikalier, har redan kollat upp det. Dock är den ändå endast tänkt att ha som inredningsdetalj, men tack för tipset :) Var inne på deras sida nu & kolla, skinnet var visst äkta- jag som inte trodde det, men ej till för bebisvagn eller så men jag skulle ändå bara ha det som matta var tanken till babyrummet :)
Sezzie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sezzie

Hejsan! Stephanie heter jag & är 22 år & precis nygift. Gravid med vårt första barn nu efter sex års förhållande. Bor i Norrköping tillsammans med min man Marcus & vår chihuahua Chloé & våra katter Lynx, Onyx & Akilles. Jag är en träningsglad tjej som framför allt älskar att zumba! Sedan snart två år tillbaka äter jag dessutom LCHF. Dock är det lite svårt med både kost & träning nu när jag är gravid. Här i bloggen får ni läsa om min vardag, graviditeten, bröllopet, bebisförberedelser, inredning, djuren & mycket annat :) Hoppas ni får en trevlig läsning här på bloggen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela