fairydustfromlife.blogg.se

Jävla pissmorgon- ta dig i häcken!

Publicerad 2014-09-04 09:48:17 i Graviditeten,

Fy fan för denna morgon- känner att jag inte orkar mer just nu! Jag vill bara försvinna från jorden ett tag & inte komma tillbaka- eller åtminstone sova till allt känns bättre!

Vaknade vid tre inatt & var kissnödig. Mådde skit liksom igårkväll. Slutade med att jag åter kräktes två ggr & tarmarna i magen vred sig så jag tjöt! Vet inte hur länge jag var uppe men fy fan vad ont jag hade & vad dåligt jag mådde! Behövde min mensnalle "värmenalle" så Marcus fick hjälpa mig leta. Grät mig till söms igen...

Vaknade upp 8.30 av att Chloé ligger under täcket & hulkar- hinner inte kasta ner henne innan hon spyr ner hela jävla sängen! fräscht va?! Hela nya fina bäddsetet! Hoppas verkligen det går bort för det var ett dyrt set! Så jäkla förbannad jag blev- jag mår skit & nu vakna av detta & snabbt som satan behöva tvätta. Kul?! Usch! I stundens hetta undra jag varför jag ens skaffa hund för. Så himla arg & ledsen & mår skit & känner att jag inte orkar. Hormonerna är överallt & jäkligt svåra att hantera ibland. Som att det inte vore nog så tappa jag is över hela golvet & fick ett utbrott! Först tvätta & sedan städa?! Fortfarande mår skit & hormonerna gör mig så jäkla känslig, arg & ledsen. Känner mig så ensam, jag orkar & vill inte ta tag i något- jag orkar inte! Jag vill bara försvinna- haft ett helvete sedan jag kom hem till Sverige! Eksem & solbränna som kliar som satan, ett akutbesök för magkramp & nu kräks & dålig i magen?! Fy fan! Skjut mig! Lite så känner jag! Förstår inte varför jag ska få må såhär?!

Just nu vill jag inte stoppa en matbit i magen, kommer få upp den igen. Känner det i magen. Fan! Trots att jag ätit rätt mkt sedan jag kom hem så klättrar vikten åt fel håll fortfarande. Kanske för jag börjat kräkas igen? Kanske blir det åt andra hållet när jag åter mår bättre igen? Nere på det lägsta under grav nu, 60,9kg- alltså 5,1kg sedan plusset... ser inte fram emot BM besöket den 1:e okt just nu, tror inte hon blir så glad- men de är ju en månad dit å mycket kan hända. Det kanske har vänt då...

Saknar min man...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sezzie

Hejsan! Stephanie heter jag & är 22 år & precis nygift. Gravid med vårt första barn nu efter sex års förhållande. Bor i Norrköping tillsammans med min man Marcus & vår chihuahua Chloé & våra katter Lynx, Onyx & Akilles. Jag är en träningsglad tjej som framför allt älskar att zumba! Sedan snart två år tillbaka äter jag dessutom LCHF. Dock är det lite svårt med både kost & träning nu när jag är gravid. Här i bloggen får ni läsa om min vardag, graviditeten, bröllopet, bebisförberedelser, inredning, djuren & mycket annat :) Hoppas ni får en trevlig läsning här på bloggen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela