fairydustfromlife.blogg.se

Inspo till en pojke :)

Publicerad 2014-09-24 12:14:43 i Bebis, Dagbok,

Hej alla läsare!
 
Idag har jag lite ont i nederdelen av magen känner jag, inte direkt skönt alls. Fortfarande lite ont i ländryggen/skinkan med, men jag trodde att det skulle vara värre idag än vad det är.
 
Hur som, tänkte att jag lagt upp klädesinspiration utifall vi får en flicka, så nu tänkte jag lägga upp lite inspiration till en pojke med :)
Älskar den "stilrena" looken i form av skjortor & piké, jeans & snygga tröjor. Nästan som en "mini-Marcus" fast ännu stiligare ;)
Gillar även kostymväst med vit skjorta & svarta byxor med en fluga- hur gulligt till typ julafton sen?! Hehe, ja men det är ju ett tag dit såklart.. Här gillar jag & Marcus nästintill helt lika :)
Vi är inte direkt ett fan av tröjor med tryck av bilar, byggare bob eller annat "pojkigt" direkt. Inte heller här knalliga färger i grönt & blått. Inte prickigt & inte randigt heller direkt.
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2014-09-24 20:05:02

Oh vilka fina kläder :)

Svar: Hihi tack så mycket :) älskar dem!
Sezzie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sezzie

Hejsan! Stephanie heter jag & är 22 år & precis nygift. Gravid med vårt första barn nu efter sex års förhållande. Bor i Norrköping tillsammans med min man Marcus & vår chihuahua Chloé & våra katter Lynx, Onyx & Akilles. Jag är en träningsglad tjej som framför allt älskar att zumba! Sedan snart två år tillbaka äter jag dessutom LCHF. Dock är det lite svårt med både kost & träning nu när jag är gravid. Här i bloggen får ni läsa om min vardag, graviditeten, bröllopet, bebisförberedelser, inredning, djuren & mycket annat :) Hoppas ni får en trevlig läsning här på bloggen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela