fairydustfromlife.blogg.se

Illamående & höstnaglar

Publicerad 2014-09-15 13:33:35 i Dagbok, Graviditeten, Shopping, Skönhet,

Idag är en sämre dag känner jag. Mår rätt pissigt. Halsbränna & illamående konstant. Hemskt! Måde skit igår kväll med. Hade svårt att somna för jag mådde så illa. Vaknade 01.30 inatt & mådde ännu sämre. Trodde jag skulle behöva kräkas, men det gjorde jag inte. En del av mig känner "jag behöver äta något fräscht & matigt så jag mår bättre sen" men jag ORKAR inte fixa nåt. Jag vet inte vad det skulle vara. Mår bara illa, inte hungrig...
 
Ska åka & luncha med Madde sen. Hoppas jag klarar det! Skulle åkt till gymmet & kört GRIT idag men det ser inte ut att bli av... inte när jag mår såhär. Hoppas fan det är bättre imorgon...
 
Nytt lack på naglarna jag fixa igår, OPI spunge. Älskar färgen!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sezzie

Hejsan! Stephanie heter jag & är 22 år & precis nygift. Gravid med vårt första barn nu efter sex års förhållande. Bor i Norrköping tillsammans med min man Marcus & vår chihuahua Chloé & våra katter Lynx, Onyx & Akilles. Jag är en träningsglad tjej som framför allt älskar att zumba! Sedan snart två år tillbaka äter jag dessutom LCHF. Dock är det lite svårt med både kost & träning nu när jag är gravid. Här i bloggen får ni läsa om min vardag, graviditeten, bröllopet, bebisförberedelser, inredning, djuren & mycket annat :) Hoppas ni får en trevlig läsning här på bloggen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela