fairydustfromlife.blogg.se

Ibland får man vara stolt :)

Publicerad 2014-09-08 20:28:47 i Dagbok, Graviditeten, Träning,

God kväll kära läsare!
 
Idag hade jag bestämt mig för att nu har jag mått skit en vecka till & från så idag ska jag bannemig till gymmet & köra ett redigt jäkla GRIT- pass! Men ju mer klockan gick, ju tröttare kände jag mig. Kände att nä, jag vill inte...skiter i det... men så tog jag mig i kragen & pallra mig dit & gav mig fan på att det SKA gå även om det är ett tufft pass! Jag behöver motivation & mår bra av träningen & instruktören är ju grymt peppande (han som ska bli min PT vartefter) & vet att jag är gravid så jag måste ju visa vad jag går för! Körde igång & det gick ju galant. Visst- lite begränsad blir man ju, vissa övningar får jag vara lite försiktigare med men sålänge jag mår bra & allt känns bra så kör jag på. Blev nästan som jag brukar köra faktiskt! Bra jobbat av mig tycker jag, det är ändå nästan tre månader sedan mitt förra GRIT- pass & självklart har man tappat lite men jag kämpar på & är nöjd med min insats idag :) Tack att jag fick må bra! Klart preggot i vecka 18 kan gymma på! Hejja, hejja! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sezzie

Hejsan! Stephanie heter jag & är 22 år & precis nygift. Gravid med vårt första barn nu efter sex års förhållande. Bor i Norrköping tillsammans med min man Marcus & vår chihuahua Chloé & våra katter Lynx, Onyx & Akilles. Jag är en träningsglad tjej som framför allt älskar att zumba! Sedan snart två år tillbaka äter jag dessutom LCHF. Dock är det lite svårt med både kost & träning nu när jag är gravid. Här i bloggen får ni läsa om min vardag, graviditeten, bröllopet, bebisförberedelser, inredning, djuren & mycket annat :) Hoppas ni får en trevlig läsning här på bloggen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela