fairydustfromlife.blogg.se

Dissar hårfärgen Olia...IGEN!

Publicerad 2014-09-11 22:38:00 i Dagbok, Skönhet,

Ja i min förra blogg testade jag en blond nyans från Olia & totaldissade. Testat en brun med som blev blek snabbt men tänkte att det var för det var sommar. Nu testade jag intensivröd idag. Nej- ALDRIG mer Olia! Jävla skit rent ut sagt! I rötterna är färgen perfekt, alldeles sådär mörkt vinröd som jag strävade efter, men i längderna tonar färgen ut & i topparna är det rödbrunt?! Vadfan?? Jag färgade ju idag men det ser ut som jag tvättat håret i en månad sedan jag färgade sist typ! Grymt besviken...tyvärr har jag ingen bild så jag kan visa men men...
 
Någon med tips på en vinröd hårfärg som fäster & sitter? Gärna som passar en gravid brud då då ;) Funderat på Nectra color men är rädd att den röda blir fööör mörk...& lite skeptisk... svårt! Jag som ville vara höstfin...SUCK!

Kommentarer

Postat av: Anchiliqe

Publicerad 2014-09-11 23:10:57

Jag använde Nectra colour och den är jättebra! Färgen sitter bra och det blir en intensiv röd! :D

Svar: Hmm... Jag får kolla upp det :)
Sezzie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sezzie

Hejsan! Stephanie heter jag & är 22 år & precis nygift. Gravid med vårt första barn nu efter sex års förhållande. Bor i Norrköping tillsammans med min man Marcus & vår chihuahua Chloé & våra katter Lynx, Onyx & Akilles. Jag är en träningsglad tjej som framför allt älskar att zumba! Sedan snart två år tillbaka äter jag dessutom LCHF. Dock är det lite svårt med både kost & träning nu när jag är gravid. Här i bloggen får ni läsa om min vardag, graviditeten, bröllopet, bebisförberedelser, inredning, djuren & mycket annat :) Hoppas ni får en trevlig läsning här på bloggen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela