fairydustfromlife.blogg.se

Bakfylla...!

Publicerad 2014-09-28 08:20:51 i Dagbok, Graviditeten,

Fy fan!
 
Ingen god morgon här inte. Var hos Johan & Camilla igår & fika & åt middag. Asgott, åt massor! Gjorde dessutom ett avsteg & åt lite godis men som vanligt får jag ångra det- att man inte lär sig! Jag tål det verkligen inte! Normalt får jag halsbränna & blir illamående även om jag inte tar mycket alls. Igårkväll mådde jag skitdåligt & har knappt kunnat sova inatt pga det illamåendet. Vaknat sisådär sex gånger. Vaknade upp & kräktes så dant att det inte fanns magsaft kvar att kräkas ens...
 
Nu har jag vaknat & det är dags att kliva upp. Känns som jag vart uppe & festat hela natten! Är precis mör & illamående. Känner mig så jävla bakis! Nä jag ska fan aldrig äta godis mer! (Säger man jämt men innan graviditeten var det jätteenkelt att motstå!) stackars bebis i magen när mamma plågar sig såhär... :( Hoppas jag mår bättre snart, jag har ju en spännande dag framför mig så jag vill inte må dåligt mer nu! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sezzie

Hejsan! Stephanie heter jag & är 22 år & precis nygift. Gravid med vårt första barn nu efter sex års förhållande. Bor i Norrköping tillsammans med min man Marcus & vår chihuahua Chloé & våra katter Lynx, Onyx & Akilles. Jag är en träningsglad tjej som framför allt älskar att zumba! Sedan snart två år tillbaka äter jag dessutom LCHF. Dock är det lite svårt med både kost & träning nu när jag är gravid. Här i bloggen får ni läsa om min vardag, graviditeten, bröllopet, bebisförberedelser, inredning, djuren & mycket annat :) Hoppas ni får en trevlig läsning här på bloggen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela