fairydustfromlife.blogg.se

Wen- Första tvätten

Publicerad 2014-10-06 19:39:00 i Dagbok, Skönhet,

God kväll kära läsare!
 
Idag fick jag hem mitt t från wen haircare, så då var jag ju tvungen att testa såklart.
 

Ja, det var lite annorlunda konsistens än vanliga hårprodukter. Mycket krämig! Lite svårarbetad att massera in som man ska tyckte jag, men man lär sig väl. Doften luktar mint (som det ska ;) Lukta gott tyckte jag.
 
Nu på förebilden så ser ni att det var på tiden att tvätta barret lite- jag har så jäkla torrt hår! Frissigt med...Stackars älskade hår <3
 
 
Jag vet inte om man ser jättemycket skillnad på efterbilden? Jättedåligt ljus i badrummet såhär på kvällen tyvärr...Har fönat håret för att kunna ta en efterbild här. Ursäkta att hårfärgen inte är så fin, behöver lägga i hårbomb men våga inte idag då jag verkligen ville testa bara Wen.
 
Håret känns i alla fall lätt & inte så frissigt & även mer glansigt!
 

Är jag nöjd? Ja det var ju också en fråga, det vet jag inte ännu, svårt att säga efter bara en tvätt. Jag får återkomma med svar på det senare när jag provat ett tag. Grejen är att mitt hår är så förbannat torrt & skadat efter turkietresan & allt saltvatten så det tar nog lite tid att reparera. Det händer ju liksom inte på en natt precis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sezzie

Hejsan! Stephanie heter jag & är 22 år & precis nygift. Gravid med vårt första barn nu efter sex års förhållande. Bor i Norrköping tillsammans med min man Marcus & vår chihuahua Chloé & våra katter Lynx, Onyx & Akilles. Jag är en träningsglad tjej som framför allt älskar att zumba! Sedan snart två år tillbaka äter jag dessutom LCHF. Dock är det lite svårt med både kost & träning nu när jag är gravid. Här i bloggen får ni läsa om min vardag, graviditeten, bröllopet, bebisförberedelser, inredning, djuren & mycket annat :) Hoppas ni får en trevlig läsning här på bloggen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela