fairydustfromlife.blogg.se

Vecka 24 :)

Publicerad 2014-10-18 17:28:28 i Dagbok, Graviditeten,

Hej!
 
Nu var det ett tag sedan jag bloggade & jag egentligen fler inlägg att skriva men har inte orkat eller haft lust. Men nu passar jag snabbt på att berätta att jag idag går in i vecka 24!
 
Allt rullar på som vanligt, dock växer magen i en jäkla fart nu! Lilla bulan är inte längre så himla liten. Lilla Ellie verkar ha fasta sov/vaken-tider nu. Hon är som mest vaken när jag vilar på soffan på kvällarna, om nätterna & på mornarna. Under dagarna när jag aktiverar mig så vaggas hon & är lugn. Man kan känna lite ibland då men inte alls lika intensivt.
 
Vikten ligger nu idag på 63,5 kg- alltså fortfarande mindre än när jag plussade i juni på 66 kg. Ena stunden senaste veckorna ligger jag på ca 64 kg- nästa stund 62,5 så det brukar pendla däremellan nu.
 
Här är tjockismagen...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sezzie

Hejsan! Stephanie heter jag & är 22 år & precis nygift. Gravid med vårt första barn nu efter sex års förhållande. Bor i Norrköping tillsammans med min man Marcus & vår chihuahua Chloé & våra katter Lynx, Onyx & Akilles. Jag är en träningsglad tjej som framför allt älskar att zumba! Sedan snart två år tillbaka äter jag dessutom LCHF. Dock är det lite svårt med både kost & träning nu när jag är gravid. Här i bloggen får ni läsa om min vardag, graviditeten, bröllopet, bebisförberedelser, inredning, djuren & mycket annat :) Hoppas ni får en trevlig läsning här på bloggen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela