fairydustfromlife.blogg.se

Uttråkad...

Publicerad 2014-10-08 13:36:45 i Dagbok,

Nä fy fasen vad jag hatar att vara ensam. Jag vill umgås, vara social & hitta på något även om det bara är att ta en promenad eller fika. Idag blev det dock inte så. Fan. Men då tog jag tag i diskberget & tvätta lite i alla fall så det var ju bra det! Plockat in lite mer kläder i nya byrån med. Ännu är vädret finfint så om det håller i sig kanske jag & min heta man kan ta en längre runda senare <3
Nu under graviditeten bara älskar jag att promenera i höstvädret- sålänge jag har sällskap & det inte regnar ;)

Nej nu blir det att bädda ner mig med lunch till filmen Juno (en film som handlar om en gravid högstadie-elev som ska hitta adoptivföräldrar till sin bebis).

Tjiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sezzie

Hejsan! Stephanie heter jag & är 22 år & precis nygift. Gravid med vårt första barn nu efter sex års förhållande. Bor i Norrköping tillsammans med min man Marcus & vår chihuahua Chloé & våra katter Lynx, Onyx & Akilles. Jag är en träningsglad tjej som framför allt älskar att zumba! Sedan snart två år tillbaka äter jag dessutom LCHF. Dock är det lite svårt med både kost & träning nu när jag är gravid. Här i bloggen får ni läsa om min vardag, graviditeten, bröllopet, bebisförberedelser, inredning, djuren & mycket annat :) Hoppas ni får en trevlig läsning här på bloggen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela