fairydustfromlife.blogg.se

Flytthjälp

Publicerad 2014-10-04 19:23:50 i Dagbok,

God kväll!

Idag har jag & Marcus hjälpt en vän att flytta. Det har vart trevligt. Jag & lilla bulan gjorde vad vi kunde, man känner sig ju lite handikappad men hoppas jag var till någon nytta i alla fall. Kändes trevligt att hjälpa till så gott jag kunde i alla fall även om lilla bulan är lite ivägen nu ;)

Innan hemgång blev det även (äntligen!) att käka på Vikens Pizzeria- där de har den godaste kebaben jag ätit! Kebabsallad is the shit!

Nu är jag helt slutkörd! Tänkte göra kanelbullar lchf-style, det är ju kanelbullens dag...men vet i fan om jag orkar...skulle kunna sova men icke- det är alldeles för tidigt! Då kommer jag inte kunna sova i natt. Ska gå en film kl 21.30 jag vill se...Undrar hur jag ska hålla mig vaken tills dess?! Tvinga mig att baka & sen ställa mig i duschen kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sezzie

Hejsan! Stephanie heter jag & är 22 år & precis nygift. Gravid med vårt första barn nu efter sex års förhållande. Bor i Norrköping tillsammans med min man Marcus & vår chihuahua Chloé & våra katter Lynx, Onyx & Akilles. Jag är en träningsglad tjej som framför allt älskar att zumba! Sedan snart två år tillbaka äter jag dessutom LCHF. Dock är det lite svårt med både kost & träning nu när jag är gravid. Här i bloggen får ni läsa om min vardag, graviditeten, bröllopet, bebisförberedelser, inredning, djuren & mycket annat :) Hoppas ni får en trevlig läsning här på bloggen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela