fairydustfromlife.blogg.se

Boy or a girl...? It's a.....

Publicerad 2014-10-01 17:10:12 i Bebis, Dagbok, Graviditeten,

Hej kära läsare! Många av er är säkert nyfikna på vad vi har för en liten krabat i magen har jag hört, & det tänkte jag berätta för er nu :)
 
På RUL fick vi ju inte veta kön då hon inte såg (eller inte ville säga...) så igår åkte vi till Crocusklininiken i Linköping för att kolla upp det privat. Vi var ju så nyfikna, så att vänta fanns inte på kartan! De gjorde även en missbildningsundersökning & allt såg kanon ut, no problems :)
 
Måste säga att vi är jättenöjda! Han som har kliniken var kunnig, trevlig & lätt att prata med. Han berätta precis allt han gjorde & visade allt på skärmen. Märktes att han gillade det han arbetade med, mycket bättre än Vrinnevi- absolut värt pengarna! 900kr kosta det & då fick vi med film & bilder med.
 
Bebis uppskattas nu vara 17,2 cm & väga ca 350g enligt mätningarna.
 
Vi hade ju på känn vad det var, & nu fick vi det bekräftat....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sezzie

Hejsan! Stephanie heter jag & är 22 år & precis nygift. Gravid med vårt första barn nu efter sex års förhållande. Bor i Norrköping tillsammans med min man Marcus & vår chihuahua Chloé & våra katter Lynx, Onyx & Akilles. Jag är en träningsglad tjej som framför allt älskar att zumba! Sedan snart två år tillbaka äter jag dessutom LCHF. Dock är det lite svårt med både kost & träning nu när jag är gravid. Här i bloggen får ni läsa om min vardag, graviditeten, bröllopet, bebisförberedelser, inredning, djuren & mycket annat :) Hoppas ni får en trevlig läsning här på bloggen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela