fairydustfromlife.blogg.se

Morgongåvan

Publicerad 2014-07-31 08:48:24 i Bröllopet, Dagbok,

God morgon alla fina <3
 
Det är så alldeles underbart att få vakna vid sidan av min man. Igår var jag så förväntansfull inför att ge honom min morgongåva att jag "råkade" väcka honom redan vid sju på morgonen. Blev att ligga & mysa lite innan de var dags. Han fick först ett "tulip" ölglas med gravyr av våra namn & bröllopsdatumet. Till det fick han en bokning tillsammans med sin bestman Johan att få gå på öl & chokladprovning som han så länge velat gå på.
 
Till mig gav han ett berlockarmband från "Thomas Sabo" med berlocken "my best friend" som han valt ut till mig. För visst är det så, att vi inte bara är små kärleksfåglar & livspartners, utan också varandras bästa vänner. En alldeles underbar gåva tyckte jag. Blev rörd av berlocken <3
 
Efter detta blev det frukost på balkongen & sedan en tripp till stan. Vi beställde en berlock till hos Becks urhandel som skulle symbolisera bröllopet. Den kommer nog hem nästa vecka eller så. Köpte även den ögonskuggepaletten från smashbox jag lånade av Camilla till bröllopet då den verkligen var bra (men dyr!). Min man skämmer bort mig väldigt mycket ibland måste jag säga. Det var ju hans idé att jag skulle köpa den nu. Han är ju bara för söt!
 
Blev kinabuffé innan vi trötta for hem igen. Gjorde inte mycket mer på hela dagen. Kändes som vi hade vart uppe sent & festat på bröllopsdagen så vi var helt slut! Skulle sett på P.S I love you, men Marcus stängde av den efter ca en kvart & förbjöd mig att se den då jag redan efter så kort tid låg & tjöt som en gris till filmen. Den är så tung, hemska film! Nej, jag skulle inte få ligga & självplåga mig med den filmen tyckte han <3
 
Här kommer min morgongåva samt bild på sovrummet från bröllopsnatten <3
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2014-08-02 10:15:48

Åh va mysigt det ser ut :)

Svar: Ja deg var det 💕
Sezzie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sezzie

Hejsan! Stephanie heter jag & är 22 år & precis nygift. Gravid med vårt första barn nu efter sex års förhållande. Bor i Norrköping tillsammans med min man Marcus & vår chihuahua Chloé & våra katter Lynx, Onyx & Akilles. Jag är en träningsglad tjej som framför allt älskar att zumba! Sedan snart två år tillbaka äter jag dessutom LCHF. Dock är det lite svårt med både kost & träning nu när jag är gravid. Här i bloggen får ni läsa om min vardag, graviditeten, bröllopet, bebisförberedelser, inredning, djuren & mycket annat :) Hoppas ni får en trevlig läsning här på bloggen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela