fairydustfromlife.blogg.se

En ny kärlek

Publicerad 2014-08-19 20:56:00 i Dagbok, Graviditeten, Träning,

God kväll kära läsare!
 
Idag har jag vart hos Becka & druckit thé & umgåtts lite. Det var ju så länge sedan! Men gissa om jag blev förvånad när hennes hund Gavin som normalt sett inte bryr sig så mycket om mig helt plötsligt var väldigt intresserad! Jaja tänkte jag, det är nog för Chloé höglöper & jag luktar så snart vill han väl jucka på mig. Men ack så fel jag hade! Han kände av att jag var gravid! Hela tiden ville han gosa & sitta i knät, kramas & pussa på mig! Han har aldrig vart så! Inte mot någon tydligen. Så jag fick känna mig lite speciell 😜 han följde efter mig & kontrollerade att jag följde med när vi promenera. När jag gick in på toan gnydde han lite. Fascinerande vad djur kan märka av! Chloé beter sig inte speciellt annorlunda mer än att hon sprinhrr ifrån när jag kräks för det tycker hon är obehagligt. Lynx har blivit gosigare mot både mig & Marcus om mornarna senaste 2 månaderna. Ska väcka oss & kela & snutta mig i örat. Kanske är det också pga graviditeten? 
 
Gymmat idag med, men snortrött! Så fick nöja mig med att kroppen bara orka 20 min på crossen idag tyvärr... Men Marcus vill att jag ska få en kick- så han såg till att jag får en konsultation med en PT på fredag så jag kan få hjälp med ett träningsschema som passar gravida jag. Spännande! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sezzie

Hejsan! Stephanie heter jag & är 22 år & precis nygift. Gravid med vårt första barn nu efter sex års förhållande. Bor i Norrköping tillsammans med min man Marcus & vår chihuahua Chloé & våra katter Lynx, Onyx & Akilles. Jag är en träningsglad tjej som framför allt älskar att zumba! Sedan snart två år tillbaka äter jag dessutom LCHF. Dock är det lite svårt med både kost & träning nu när jag är gravid. Här i bloggen får ni läsa om min vardag, graviditeten, bröllopet, bebisförberedelser, inredning, djuren & mycket annat :) Hoppas ni får en trevlig läsning här på bloggen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela